Heeft u klachten? Wij stellen het op prijs als u deze eerst aandient via de mail op [email protected] of via de telefoon. Wij beantwoorden uw klacht uiterlijk binnen 5 werkdagen en kijken graag met u naar de passende oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing dan bent u als zakelijke klant ook vrij uw klacht ter bemiddeling voorleggen bij thuiswinkel.org
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.